משכנתא מחיר למשתכן

תכנית מחיר למשתכן נחשבת לאחת מן תוכניות הדגל המוצלחות ביותר של מדינת ישראל בעולם הדיור והבינוי, לקיחת משכנתא במסגרת מחיר למשתכן נחשבת למשכנתא איכותית ובעלת ריביות נמוכות במיוחד. 

יחד עם זאת גם כאשר אנחנו מדברים על משכנתא מחיר למשתכן קיים הצורך לעבוד יחד עם יועץ משכנתאות בעל ניסיון אשר ילווה, ידריך וישיג עבורנו את התנאים הטובים ביותר. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנחנו פה.

לפני הכל: מה זה מחיר למשתכן?

לפני שאנחנו מתחילים לדבר על לקיחת משכנתא במסגרת תכנית מחיר למשתכן החלטנו לרדת מעט לעובי הקורה ולהסביר לכם מה היא תוכנית מחיר למשתכן ומה היא מביאה איתה. 

מחיר למשתכן היא למעשה תכנית הדגל הממשלתית בשוק הדיור אשר התחילה בהובלתו של שר האוצר משה כחלון, מטרת העל של מחיר למשתכן היא לדאוג לכך שכל מחוסרי הדירות בישראל יוכלו בדרך כזו או אחרת לרכוש דירות בתנאים נוחים ואטרקטיביים.

תכנית מחיר למשתכן הינה תכנית המיועדת לזוגות נשואים, ידועים בציבור, רווקים ו/או גרושים ואלמנים מעל גיל 35 ולהורים חד הוריים עם ילד מתחת לגיל 21 הנמצא בחזקת ההורה. תכנית זו פועלת כבר למעלה מ – 7 שנים ונותנת הנחות משמעותית ברכישת דירות לצד הנחות ומענקים שונים הניתנים לקבלנים ובעלי המקצוע אשר לוקחים חלק במלאכה במטרה לדרבן אותם ולהפוך את העסק לכדאי גם עבורכם.

מחיר למשתכן: הטבות במשכנתאות וברכישת דירה

משרד הבינוי והשיכון עובד ללא לאות על מנת להעניק לאותם זכאים משכנתאות בריביות נמוכות. זכאים חסרי דירה יוכלו לקבל משכנתא של משרד השיכון אשר הינה פחות מן הריבית הממוצעת במשק, כמו כן הריבית לא תעלה בשום פנים ואופן מעל 3%. הזכאים יוכלו ליהנות מתנאים אלו לתקופה של עד 30 שנה אך לא פחות מעשר שנים.

כמו כן אנו רואים לא מעט הטבות אשר ניתנות לזכאי מחיר למשתכן כמו לדוגמת מענק בגובה של עד 80 אלף שקלים לשם רכישת דירה בהנחה והם רוכשים את הדירה באזורי הפריפריה השונים הנמצאים בהתפתחות.

אישור עקרוני למשכנתא

אתם מגישים בקשה למחיר למשתכן ומקבלים הודעה שזכיתם ויש לכם X זמן להסדיר את כל עניין התשלומים, אתם ממהרים ובודקים זכאות לקבל משכנתא ולפתע אתם מגלים שאין לכם את ההון הדרוש או שמא ישנם בעיות אחרות. אנו מציעים לכם להוציא אישור עקרוני למשכנתא כבר מבעוד מועד על מנת לדעת מה הוא גבול היכולת שלכם והאם תוכלו לרכוש את הדירה.

כמה אחוזי מימון משכנתא יכולים לקבל זכאי תכנית מחיר למשתכן?

אם נרד לעובי הקורה אנו נגלה כי על פי הנחיות בנק ישראל לא ניתן לקבל בשום צורה מימון למשכנתא העולה על – 75%. יחד עם זאת באישור חריג של בנק ישראל ובמטרה לקדם את תכנית מחיר למשתכן נותן בנק ישראל לגופים הממנים את האפשרות לתת משכנתאות ומענקים בשיעורים גבוהים יותר על מנת לעזור לאותם אנשים להגשים את החלום שלהם – רכישת דירה בישראל.

הגובה המבי של המשכנתא ייקבע לפי שווי השוק של הדירה שנקבע על ידי השמאי הממשלתי ולא לפי מחיר רכישתה מה שנותן לאלפי זוגות בארץ את האפשרות ליהנות משיעורי מימון גבוהים במיוחד.

לקיחת משכנתא מחיר למשתכן: עבדו בצורה חכמה ונכונה

אנשים רבים נוטים לחשוב כי זכייה בתוכנית היא מספיק כדי שכל השערים יפתחו עבורם, זה לא נכון. למרות שהמשכנתאות מראש הרבה יותר גמישות וישנם לא מעט הגבלות זה לא אומר שאתם לא יכולים לחסוך עשרות אם לא מאות אלפי שקלים יחד עם ליווי נכון. 

אנג'לה וקסלר הינה אחת מן יועצי המשכנתאות המובילים כיום בישראל ונחשבת לבחירתם הטבעית של אלפי לקוחות עסקיים ופרטיים.

אנו מזמינים אתכם לשיחת אפיון וייעוץ בסופה תצאו עם המשכנתא הטובה ביותר עבורכם.

על אנג'לה וקסלר
תוכן עניינים
אנג'לה וקסלר
יועצת פיננסים עם התמחות בשוק ההון, ומשכנתאות. ניסיון של מעל עשור בעבודה מול בנקים, ידע פיננסי נרחב וחשיבה יוצאת דופן למתן פתרונות מימון. המטרה שלי – יותר בתים מאושרים בישראל !
גלו עוד על שיטת וקסלר
לקוחות ממליצים
פרטי התקשרות
מחפשים פתרון למצב?
השאירו פרטים ונחזור אליכם!
מאמרים נבחרים
מאמרים נוספים
מידע מקצועי
משכנתא שנייה

לקיחת משכנתא שנייה הינו מלאכה לא קלה במיוחד אשר צריכה להיעשות יחד עם ליווי של

קרא עוד »
מידע מקצועי
מסורבי משכנתא

התלבשתם יפה, התבשמתם וניגשתם אל הבנק במטרה לקבל משכנתא אך יחד עם זאת עושה רושם

קרא עוד »