אודות

אנג'לה וקסלר

ההחלטה על רכישת נכס ולקיחת משכנתא היא צומת קריטית בחייך. היא משפיעה לא רק עליך אלא גם על המשפחה שלך, ואפילו על שאר החלומות המשותפים או האישיים שיש לכם. אני יודעת את זה כי במהלך השנים כעובדת בנק, נחשפתי בכל יום ללקוחות שהגיעו עם חיוך לקבלת משכנתא ויצאו בבושת פנים כשקיבלו סירוב.

גם אני הייתי שם. כשאני ובן זוגי החלטנו לרכוש את הנכס הראשון שלנו, מצאנו נכס נפלא במחיר מציאה שמתאים במדויק למה שחיפשנו   וכעובדי בנק היינו בטוחים שנקבל אישור מיידי. ניגשנו לבנקים בחיוך עם כל הניירת לבקש משכנתא, אבל לתדהמתנו הבנק סירב לנו ! לא הצלחנו לקבל משכנתא מאף בנק וקבלנו טריקת דלת בפנים פעם אחר פעם, על אף שההתנהלות הפיננסית שלנו היתה תקינה ללא הלוואות. כמעט שנשברנו . לאחר מספר חודשים פיצחתי את הדרך, רכשנו את הנכס שעד היום משמש אותי ואת משפחתי, מה שנתן בהמשך קפיצת מדרגה נפלאה לרכישת נכס נוסף ולהתנהלות עם שקט כלכלי ונפשי.

לאחר מקרה זה שמתי לעצמי מטרה : לעזור לכל מי שחולם על הדירה לממש את החלום – מכאן נולדה שיטת וקסלר

שיטת וקסלר מהי?

שיטת וקסלר היא למעשה טכניקת יעוץ אישי ומשפחתי שפתחתי לאחר עשור בעבודתי עם עשרות אלפי לקוחות שעוזרת לך ולי לעבור ביחד על כל תחומי חייך ולהבינם לעומק כדי שנקבל יחד את ההחלטה הפיננסית הטובה ביותר עבורך. החלטה שתאפשר לך לישון טוב בלילה ולהרגיש שלם עם הצעד שעשית.

כשאנחנו יושבים בפגישה אישית, אנחנו בוחנים לעומק את הנדל"ן אותו ברצונכם לרכוש והאם הוא נכון לתא המשפחתי שלכם מבחינת שווי, מיקום ופוטנציאל עתידי. אני בוחנת את ההתנהלות הפיננסית שלכם כיום ואת ההרכב המשפחתי שלכם כמו : כמות ילדים, גילאים, האם מתוכננים עוד בקרוב, אני לומדת את האופי שלכם ושל מי שמעורב בהחלטה הזו,  מאתרת חששות ופחדים ובודקת אתכם ועם מי שכרוך בכך, מה התכניות לעתיד, לאן פניכם מועדות מבחינת מקום עבודה, מגורים עתידיים , השקעות , עסקים וכיוצ"ב.

כל אלו עוזרים לי לבנות את האסטרטגיה הטובה ביותר עבורך , ועוזרים לך לקבל משכנתא עם התנאים הטובים ביותר ולחסוך עשרות אלפי שקלים אבל לא רק ! 

מבחינתי, כסף מביא לאושר רק כשלוקחים אותו חכם! העבודה עם שיטת וקלסר עוזרת לך לקבל את ההחלטה הכי טובה לך, ולאחר פגישת הייעוץ שלנו יהיה לך סדר בראש, פחות מתחים ושקט נפשי לגבי התכנית העתידית, לגבי מדוע בחרנו עבורך במסלול משכנתא זה ולא אחר ואפילו תהיה ערוך לדעת מה תעשו במידה ותשנו תכניות, כמו למשל תחליטו לעבור דירה או תקבלו כספים ממקור חדש. שיטת וקסלר לא עוזרת לך רק לקבל משכנתא. השיטה עוזרת לך לבנות עתיד טוב יותר ובית מאושר יותר.  כי הביטחון הכלכלי שלך מחר תלוי בהחלטות הפיננסיות שתקבל היום !  

כסף מביא לאושר רק כשלוקחים אותו חכם

 העבודה עם שיטת וקלסר עוזרת לך לקבל את ההחלטה הכי טובה לך, ולאחר פגישת הייעוץ שלנו יהיה לך סדר בראש, פחות מתחים ושקט נפשי לגבי התכנית העתידית, מדוע בחרנו עבורך במסלול משכנתא זה ולא אחר ואפילו תהיה ערוך לדעת מה תעשו במידה ותשנו תכניות בעתיד, כמו למשל תחליטו לעבור דירה או תקבלו כספים ממקור חדש.

 שיטת וקסלר לא עוזרת לך רק לקבל משכנתא. השיטה עוזרת לך לבנות עתיד טוב יותר ובית מאושר יותר. 

 הביטחון הכלכלי שלך מחר תלוי בהחלטות הפיננסיות שתקבל היום !  

על אנג'לה וקסלר

למה אני עושה את זה?

הידע הרחב הזה מאפשר לי להתייחס לכל נתון וכל משפט גם אם נראה לא רלוונטי בעיני הלקוח, הוא מאוד רלוונטי ביעוץ שאתן לו.
לפני שאני מתחילה ליעץ אני שואלת המון שאלות ומבקשת שיספרו לי גם דברים שנראים לא רלוונטים כ"כ.
ביעוץ אני מתייחסת הן לרמת המיקרו של המישפחה לזמן הנוכחי והן למה שיכול להיות בעתיד, בעיניין ההכנסות, בעיניין השאיפות, בעיניין התרחבות המשפחה, ואפילו בעיניין הפאנטזיות (כמו נכסים מניבים פנסיה בעתיד וכו) שאולי חשבו לא לספר.. ועדיין אתייחס האם ניתן להגשימן ובאיזו דרך.
ברמת המאקרו אני מתייחסת למצב הנדלן בארץ, השינויים שיכולים לקראת, המצב בארה"ב והמצ"ב באירופה, כל זה ועוד משפיעים בסופו של דבר על היעוץ שלי ועל המסלולים והתמהיל שאמליץ ללקוח ואיך נכון לעשות את העיסקה.
אתם שואלים איך קשור המצב בארה"ב ובאירופה?
אז אולי מעטים ממכם יודעים אך הריביות של המשכנתאות בכלל לא קשורות בריבית בנק ישראל אלא לאגרות חוב הממשלתית הצמודות והלא צמודות. אגרות חוב נסחרות בשוק ההון, שוק ההון מושפע ממה שקורה בארץ אך גם ממה שקורה בעולם. אם יש משבר פליטים או שהריבית בארה"ב משתנה, או כל דבר אחר, זה מאפשר לנהל את הסיכונים עבור הלקוח הספציפי שמגיע להתיעץ בין אם זה זוג צעיר בתחילת דרכו, בין אם זה משפרי דיור החושבים גם על פנסיה בעתיד ובין אם זה משקיעי נדלן.
אני מאבחנת את אופי הלקוח שמולי ע"י שאילת שאלות, האם זה לקוח שחושב השקעות עתידיות, או כשיש לו כסף הוא יעדיף לפרוע משכנתא, עד כמה רמת החיים הגבוה חשובה לו או שממש מטריד אותו שיש לו משכנתא מעל הראש, האם זה לקוח שיבין שאין ריבית יותר זולה ממשכנתא וכשיתקשר אליי מאיזה מסלול לפרוע את המשכנתא אולי אמליץ לפרוע אך אולי בגלל שאני כבר מכירה את הלקוח אמליץ לו להשקיע עם ההון העצמי ולהוסף הלוואה ולרכוש נכס נוסף.

על אנג'לה וקסלר
על אנג'לה וקסלר

החזון שלי.

לאפשר מתן שקט נפשי וכלכלי לנוטלי המשכנתאות בתהליך לקיחת המשכנתא האישית שלהם, אני עושה זאת בעזרת ניסיון של שנים וערכים של מקצועיות, שירותיות, זמינות ושקיפות, אני אדאג שיהיה לכם שקט נפשי בתהליך, בטחון שאתם נמצאים בידיים הטובות והמנוסות ביותר.
ערכים לשבת על זה…

מקצועיות – עושה ומחוייבת ללקוחות שלי ומתייחסת לכל משכנתא בדיוק כמו שהייתי מתייחסת למשכנתא האישית שלי. ויחד עם זאת תמיד נמצאת עם האצבע על הדופק ומחוייבת ללמוד כל דבר חדש בתחום על מנת לשפר את המשכנתא של הלקוח הבא.


שירותיות- אני מאמינה שלקוח שמשלם לי ומאמין בי צריך וחייב לקבל את השירות הטוב ביותר שיעניק לו שקט נפשי במהלך התהליך, בטחון שהוא בידיים הכי טובות בתחום.


זמינות- אני מבינה את הלחץ שהלקוח נמצא בו בתהליך לקיחת המשכנתא וזמינים עבורו בכל שלב מתחילת התהליך עד סופו וגם אחרי. נשמח ללוות אתכם יד ביד, צעד אחרי צעד, למשכנתא מצויינת שתעניק לכם כלי למינוף וצמיחה במקום נטל כלכלי ונפשי לאורך שנים.


שקיפות וסודיות – לכל אורך התהליך אני מחוייבת לשמירת סודיות הנתונים והפרטים שלכם ולשקיפות מלאה, הדברים שתספרו לי ישמשו אותי בתהליך הליווי והיעוץ כמו כן לכל אורך התהליך אשתף אותכם בכל רגע נתון בפעולות המבוצעות גם בדברים החיוביים והשליליים העשויים להיות בתהליך מול כל הגורמים המעורבים בעיסקה ובעיקר הבנק.


נתינה – אני תורמת מהכנסות החברה לנזקקים ומתנדבת בארגונים, כמו כן מעבירה הרצאות על התנהלות פיננסית נבונה בהתנדבות תחת אירגון פעמונים

ממליצים עלי

לקבלת שיחה מיועץ מימון

מלאו את הטופס ותקבלו שיחת ייעוץ מאחד המומחי המימון שלנו שלנו בקרוב