מימון לקבוצות רכישה

קבוצה היא כח!

מימון קבוצות רכישה

השקעה מנדל"ן היא אפיק השקעה פופולארי ביותר, שכן נדל"ן נחשב לנכס יציב שגם כאשר ערכו יורד אנחנו נשארים עם נכס פיזי ביד וזאת בניגוד למניות שעלולות להתאדות. לצד היתרונות הרבים בהשקעה בנדל"ן, ישנו אתגר משמעותי והוא ההון העצמי שנדרש לרכישת דירה. נדל"ן דורש השקעה ראשונית משמעותית, מה שמקשה על משקיעים קטנים. עם זאת, אחת הדרכים להשקעה בנדל"ן גם אם אין בידיכם הון עצמי רב היא קבוצת רכישה.

מה זה קבוצת רכישה?

קבוצת רכישה בהקשר הנדל"ני היא קבוצת רוכשים המתאגדת יחד כדי לרכוש נכסי נדל"ן במטרה להוזיל עלויות, ולעיתים כדי להשיג מטרות נוספות. ניתן לארגן קבוצת רכישה באופן עצמאי, כמו למשל קבוצות המעוניינות להתגורר יחד ולבחור את השכנים או באמצעות חברה חיצונית המנהלת את שלבי הרכישה והבנייה.

המשכנתא הראשונה שלי

מימון קבוצות רכישה - איך עושים את זה נכון?

במידה ואתם מצטרפים לקבוצת רכישה, יש לבדוק האם קיים מימון קבוצות רכישה והאם הפרויקט מלווה על ידי בנק. במידה ולא, חשוב לבדוק מה קורה במידה והבנק מחליט לא לאשר את הפרויקט. 

ישנם מספר דברים שחשוב לבדוק בנושא של מימון לקבוצת רכישה:

ראשית כל, חשוב לבדוק מהם אחוזי המימון שאושרו על ידי הבנק, שכן הדבר משפיע באופן ישיר על ההון העצמי שעלינו לגייס. בנוסף, יש לפנות לבנק ולראות האם אנחנו בכלל עומדים בקריטריונים הנדרשים לקבלת המשכנתא, וכן אם בפרויקט קיימות עלויות שאינן במימון בנקאי.

תהליך מימון קבוצות רכישה

תהליך מימון קבוצות רכישה מתנהל בצורה הבאה:

ראשית כל מציגים את הפרויקט לגוף המממן של כל אחד מחברי הקבוצה בהתאם לחלקו של החבר בפרויקט וגובה ההלוואה. לאחר מכן על כל אחד מחברי הקבוצה לאשר, ולבסוף יש להגיש דו"ח שמאות המפרט את עלויות הפרויקט מתחילת מימוש הפרויקט עד סיום הבנייה.

אנג'לה וקסלר – בונים עתיד חדש

בניית בית משלנו הוא חלום שרבים מאיתנו מחזיקים בו, אך גם במקרים בהם הנתונים הפיננסיים שלנו טובים אנחנו נתקלים לעיתים בסירוב של הבנק למתן משכנתא. במידה וזה המצב שלכם, אנחנו כאן לעזור: אנג'לה וקסלר היא יועצת פיננסים עם התמחות בשוק ההון שפיתחה את שיטת וקסלר להוצאה לפועל של החלום שלכם – רכישת נכס משלכם.

להגשת בקשה
על אנג'לה וקסלר
מחיקת bdi שלילי - כל מה שחשוב לדעת
מה צריך להביא לפגישה?
הכינו מראש את כל המסמכים

3 תלושי משכורת אחרונים או דוח שומה לעצמאים, תדפיסי חשבונות בנק של 3 החודשים האחרונים, צילומי תעודות זהות ונתונים רלוונטיים נוספים כגון ביטוח לאומי, מזונות וכו'.

בצעו בירור מלא לגבי ההון העצמי שלכם

בדקו עם בני משפחה כמה יתרמו למאמץ (חשוב לדעת לצורך חישוב ההון העצמי שהוצאות נלוות כגון שכר מתווך/עו"ד, מס רכישה ושיפוצים אינן נכללות במשכנתא ויש לנכותם מההון העצמי).
דעו פחות או יותר מהו הנכס שאתם מחפשים, מה שוויו ובכמה תוכלו לחרוג במידת הצורך.

בצעו בירור מלא לגבי ההון העצמי שלכם

בדקו מראש מהו ההחזר החודשי בו תוכלו לעמוד הן בטווח הקצר (מס' שנים בודדות קדימה והן צפי לעוד מספר שנים), קחו בחשבון תכניות חיסכון, קרנות השתלמות, הוצאות ילדים ועוד.

ממליצים עלי

גופי המימון איתם אנחנו עובדים
לקבלת שיחה מיועץ מימון

מלאו את הטופס ותקבלו שיחת ייעוץ מאחד המומחי המימון שלנו שלנו בקרוב