משכנתא לכל מטרה

אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא מעט פעמים את הביטוי "משכנתא לכל מטרה", בשנים האחרונות משכנתא לכל מטרה הפכה לאחד מן פתרונות ההלוואה הטובים ביותר. אם יש בבעלותכם בית ואתם מעוניינים לקחת הלוואה אין מן הנמנע כי מדובר באחת האופציות העיקריות. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – אנו פה כדי לענות לכם על כולם.

יורדים לעובי הקורה: מה זו משכנתא לכל מטרה?

כאשר אנחנו מדברים על משכנתא רגילה אנו מדברים על משכנתא אשר ניתנת בתמורה לשעבוד של הנכס לאורך כל תקופת ההלוואה (אשר אורכת בממוצע בין 20-30 שנה) יחד עם זאת כאשר אנחנו מדברים על משכנתא לכל מטרה אנו מדברים על משכנתא אשר ניתנת לכם כנגד הנכס שבבעלותכם ולאחר שסיימתם לשלם את המשכנתא. 

לרוב משכנתא זו תינתן עבור מטרות אשר אינן קשורות לרכישת נכס מגורים, אחד היתרונות של משכנתא לכל מטרה היא שבדומה למשכנתא רגילה מדובר באפיק הלוואה בו תוכלו להלוות סכום גדול של כסף ולהחזיר את הכסף במשך מספר רב של שנים.

"האם הבנק מערים קשיים?"

כמו בהליך משכנתא רגיל בו אתם מעוניינים לרכוש נכס גם כאשר אתם בעלי נכס ומעוניינים לקחת משכנתא לכל מטרה הבנק ירצה לאפיין אתכם ואת הסיבה בגללה בחרתם לקחת משכנתא לכל מטרה. לרוב הבנקים יתנו עדיפות למקרים מסוימים ואילו לאחרים יעדיפו לא לתת משכנתא לכל מטרה אלא להציע אפיקים אחרים בהם יוכלו לעזור.

אנו מאמינים כי על מנת להגיע בצורה נכונה, מחושבת וחכמה אל הבנק יש להיעזר ביועץ משכנתאות המתמחה בעולם המשכנתאות והפיננסים בדגש על משכנתא לכל מטרה – כך תוכלו להגדיל את הסיכוי לאישור המשכנתא לצד השגת הריביות והתנאים המשתלמים ביותר.

מתי אנו נרצה לקחת משכנתא לכל מטרה?

אנשים רבים תוהים מתי למעשה אנו נרצה לקחת משכנתא לכל מטרה, אם נסתכל על המקרים השכיחים אנו נראה:

  • השקעה ופיתוח עסקי – לא מעט אנשים מעוניינים לקחת הלוואה לשם השקעה עצמית ו/או פיתוח עסקי, מדובר באחד המקרים השכיחים ביותר לשם לקיחת משכנתא לכל מטרה.
  • בן אדם המעוניין בהלוואה – מאחר ויש לכם בטוחה כנגד ההלוואה מדובר באחד האפיקים הטובים ביותר לקחת בהם הלוואה, ניתן לחלק את ההלוואה על פני שנים רבות וליהנות מריביות אטרקטיביות במיוחד.
  • עזרה לבני משפחה – משכנתא זו נלקחת גם לעזרה לבני המשפחה מסיבות שונות – חתונה, עזרה לילדים בסגירת חובות, עזרה לילדים בהגעה להון העצמי הנדרש לשם רכישת דירה ועוד שלל סיבות מגוונות.
  • תשלום חובות והתחייבויות – במקרים בהם תרצו לסגור חובות והתחייבויות שונות.
  • שיפוץ חזית הבית – לא מעט אנשים המעוניינים לשפץ את חזית הבית שלהם ולתת נופך שונה לפנים וחוץ הבית נעזרים במשכנתא לכל מטרה מאחר ומדובר באפיק ההלוואה הטוב ביותר לאנשים המחזיקים בנכס משלהם.

משכנתא לכל מטרה: החשיבות בעבודה עם יועץ משכנתאות בעל ניסיון

אנשים נוטים לחשוב שלקיחת משכנתא לכל מטרה הינה קלה יותר מאחר ואתם בעלי נכס, אך התשובה היא לא נכונה. יש לגשת אל המלאכה בדיוק כמו שהייתם ניגשים אל לקיחת משכנתא ראשונה לשם רכישת דירה. ישנם לא מעט קריטריונים, פרמטרים ונקודות עליהם תצטרכו לשים את הדגש. 

יועץ משכנתאות בעל ניסיון ומוניטין בתחום ידע לאפיין את הצרכים שלכם, לכוון אתכם וישתמש בקשרים אותם יצר לשם השגת הריביות הטובות ביותר עבורכם.

משכנתא לכל מטרה: אנג'לה וקסלר

אנג'לה וקסלר הינה יועצת משכנתאות ופיננסים המתמחה בשוק ההון, ב – 15 השנים האחרונות עבדה אנג'לה ללא לאות בתחום המשכנתאות והפיננסים ועזרה למשקי בית רבים למקסם את המשכנתא שלהם תוך כדי שהם משלמים ריביות אטרקטיביות. מעוניינים בלקיחת משכנתא לכל מטרה? הגעתם למקום הנכון.

על אנג'לה וקסלר
תוכן עניינים
אנג'לה וקסלר
יועצת פיננסים עם התמחות בשוק ההון, ומשכנתאות. ניסיון של מעל עשור בעבודה מול בנקים, ידע פיננסי נרחב וחשיבה יוצאת דופן למתן פתרונות מימון. המטרה שלי – יותר בתים מאושרים בישראל !
גלו עוד על שיטת וקסלר
לקוחות ממליצים
פרטי התקשרות
מחפשים פתרון למצב?
השאירו פרטים ונחזור אליכם!
מאמרים נבחרים
מאמרים נוספים
מידע מקצועי
משכנתא שנייה

לקיחת משכנתא שנייה הינו מלאכה לא קלה במיוחד אשר צריכה להיעשות יחד עם ליווי של

קרא עוד »
מידע מקצועי
מסורבי משכנתא

התלבשתם יפה, התבשמתם וניגשתם אל הבנק במטרה לקבל משכנתא אך יחד עם זאת עושה רושם

קרא עוד »