משכנתא למסורבי בנקים

אם הגעת לכאן אנו מניחים שניגשת אל הבנק ו/או אל מספר בנקים בעבר במטרה לקבל משכנתא ללא הואיל. סירוב של הבנק לתת לנו הלוואה לשם רכישת דירה יכול להיות עבור לא מעט מן האנשים רגע מטלטל ולא נעים במיוחד יחד עם זאת ישנם לא מעט שיקולים כלכליים והערכת סיכונים אותם עושה הבנק במטרה להחליט למי כדאי להעניק משכנתא ולמי לא. 

ישנם לא מעט אנשים אשר "נפלו" בין הכיסאות ועדיין יכולים לקבל משכנתא דרך הבנק יחד עם ליווי נכון, כמו כן קיימות לא מעט אפשרויות חוץ בנקאיות בהם תוכלו לקבל משכנתא בריביות שונות. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – אנו פה כדי לעשות לכם מעט סדר.

יורדים לעובי הקורה: מהי משכנתא?

לפני שנדבר על סירובים למשכנתא ומה הם האפשרויות שלנו מוטב שנבין לפני הכל מהי למעשה משכנתא. משכנתא היא למעשה הלוואה אשר ניתנת על ידי בנקים ו/או גופים ממנים שונים לשם הגשמת החלום הגדול של כולנו – רכישת דירה בארץ ישראל. 

דרך משכנתא תוכלו לקבל הלוואה של עד 70% מן ערך הנכס אותו תרצו לרכוש יחד עם החזרי הלוואה ארוכים ונוחים אשר נעים בין 25-30 שנה. הבית מהווה הבטוחה העיקרית להחזר ההלוואה, יחד עם זאת במקרים בהם ישנו ספק אצל הגופים הבנקאים בנוגע לרמת הסיכון וליכולות ההחזר של הלווה יכול הבנק גם לסרב לתת משכנתא.

מה הם הסיבות בגללן נקבל סירוב מהבנק ללקיחת משכנתא?

ישנם לא מעט סיבות בגללן אנו נקבל סירוב מהבנק ללקיחת משכנתא, הסיבות לעיתים יכולות להיות קשורות אלינו אך בלא מעט פעמים גם לאופי ההלוואה ו/או לנכס אותו אנו נרצה לרכוש. בין הסיבות השכיחות בגללן אנו רואים אנשים מקבלים סירוב מהבנק ללקיחת משכנתא ניתן לראות:

  • דירוג אשראי ו/או חיווי אשראי שלילי
  • חריגות עבר ממסגרת האשראי
  • משכורת חודשית שאינה תואמת את יכולת ההחזר
  • כאשר ישנו סיכוי כי הלווה לא יוכל להחזיר את הכסף
  • רמת הסיכון
  • מקרים בהם הלווה עמד אל מול הוצאה לפועל ו/או פשיטות רגל שונות
  • ותק במקום העבודה בו הלווה נמצא
  • כאשר הדירה אינה רשומה ברשם המקרקעין ו/או שמדובר בדירה מחולקת, ללא היתרי בנייה
  • הגיל של הלווה
  • עיקולים על הנכס

אלו רק חלק מן הסיבות בגללן נוכל לקבל סירוב מהבנק לשם לקיחת משכנתא.

האם יש מה לעשות או שמא מדובר בגזרה משמיים?

אנשים רבים תוהים האם מדובר בגזרה הרת גורל או שיש מה לעשות עם המצב. אף אחד מאיתנו לא אוהב להגיע למצב בו הוא מקבל דחייה, בכל מקום בחיים. על אחת כמה וכמה כאשר אנחנו מדברים על לקיחת משכנתא לשם הגשמת אחד החלומות הגדולים שלנו – חשוב לנו לציין שלא מדובר בגזרה משמיים כלל ותמיד יש מה לעשות.

קיימות אפשרויות לבדיקה ואפיון מה הם הסיבות בגללן לא קיבלתן את המשכנתא ולנסות שנית, כמו כן ישנה אפשרות להשיג מימון למשכנתא דרך גופים חוץ בנקאיים שונים – לא היינו ממליצים לעשות את שניהם ללא ליווי של בעל מקצוע.

משכנתא למסורבי בנקים – אנג'לה וקסלר

אנג'לה וקסלר הינה אחת מן יועצות הפיננסים והמשכנתאות המובילות ביותר בישראל כיום, עם ניסיון של למעלה מ – 15 שנה ועבודה אל מול הגופים הממנים המובילים ביותר בישראל אתם יכולים להיות רגועים שאתם נמצאים תחת ידיים טובות. 

במרוצת השנים ליוותה אנג'לה אלפי ישראלים אשר סורבו על ידי הבנקים ועזרה להם באמצעות הכלים, הידע, הניסיון והקשרים אותם צברה.
זה הזמן לבחור נכון – זה הזמן לבחור אנג'לה וקסלר.

מתן משכנתא למסורבי בנקים – אנג'לה וקסלר הבחירה הטבעית

על אנג'לה וקסלר
תוכן עניינים
אנג'לה וקסלר
יועצת פיננסים עם התמחות בשוק ההון, ומשכנתאות. ניסיון של מעל עשור בעבודה מול בנקים, ידע פיננסי נרחב וחשיבה יוצאת דופן למתן פתרונות מימון. המטרה שלי – יותר בתים מאושרים בישראל !
גלו עוד על שיטת וקסלר
לקוחות ממליצים
פרטי התקשרות
מחפשים פתרון למצב?
השאירו פרטים ונחזור אליכם!
מאמרים נבחרים
מאמרים נוספים
מידע מקצועי
משכנתא שנייה

לקיחת משכנתא שנייה הינו מלאכה לא קלה במיוחד אשר צריכה להיעשות יחד עם ליווי של

קרא עוד »
מידע מקצועי
מסורבי משכנתא

התלבשתם יפה, התבשמתם וניגשתם אל הבנק במטרה לקבל משכנתא אך יחד עם זאת עושה רושם

קרא עוד »