משכנתא חוץ בנקאית

עבדתם ללא לאות בשנים האחרונות וחסכתם הון עצמי הדרוש לשם לקיחת משכנתא בישראל אך יחד עם זאת שהגעתם אל הבנק הבנתם שיכול להיות שהחלום מעט רחוק ממכם מאחר והבנק מערים עליכם לא מעט קשיים. ישנם לא מעט זוגות צעירים ומשפחות בהתהוות אשר מקבלים סירוב מן הבנק לשם לקיחת משכנתא מסיבות שונות ו/או בריביות גבוהות במיוחד על מנת "להרתיע" מעט. 

אחד מן הפתרונות האיכותיים והרלוונטיים בשנים האחרונות הוא לקיחת משכנתא חוץ בנקאית, כמובן שמדובר במלאכה לא פשוטה במיוחד אשר צריכה להיעשות בליווי של בעל מקצוע המתמחה בעולם המשכנתאות.

יורדים לעובי הקורה: מה זו משכנתא חוץ בנקאית?

משכנתא חוץ בנקאית כשמה כן היא הינה משכנתא הניתנת מגוף מממן אשר איננו הבנק, אלו יכולים להיות חברות ביטוח ושאר מוסדות פיננסים המתמחים במתן משכנתאות ואשראי חוץ. 

ישנם לא מעט מקרים בהם התנאים אותם תקבלו יהיו פחות טובים מהבנק מאחר וסורבתם כבר בבנק אך יחד עם זאת ישנם לא מעט מקרים בהם תוכלו להשיג ריביות הדומות לאלו של הבנק ואף גם זולות יותר – ישנם לא מעט משתנים אשר משפיעים בצורה ישירה על אלו.

מי הם קהל היעד המתאים למשכנתא חוץ בנקאית?

לרוב קהל היעד של משכנתא חוץ בנקאית יהיו אנשים אשר סורבו מהבנק, יחד עם זאת ישנם לא מעט אנשים המוגדרים "בסיכון" אצל הבנקים וכתוצאה מכך הבנקים נותנים להם ריביות גבוהות במיוחד, לעיתים אותם אנשים יוכלו למצוא ריביות מעט זולות יותר ו/או תנאים משתלמים יותר בעולם המימון החוץ בנקאי.

משכנתא חוץ בנקאית – מה הם היתרונות?

משכנתא חוץ בנקאית לרוב תהיה בחירתם של אנשים אשר סורבו אצל הבנקים השונים, תפקידו של הבנק הוא להעריך סיכונים בצורה נכונה וברגע שישנו ספק ולו הכי קטן הוא יעדיף לא לאשר משכנתא. יחד עם זאת משכנתא חוץ בנקאית נחשבת למשכנתא מעט יותר קלה בה הדרישות הינן נמוכות יותר מן הבנקים יחד עם זאת יש לזכור כי מאחר ורמות הסיכון גבוהות הריביות יהיו גבוהות בהתאם. 

בין היתרונות השונים בלקיחת משכנתא חוץ בנקאית אנו רואים:

  • היכולת לקבל משכנתא לאחר שסורבת מן הבנקים ולהתקדם כל הדרך אל החלום הגדול
  • לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר מאלו שהייתם מקבלים בבנק
  • גמישות ופתיחות מחשבתית יחד עם מגוון רחב של מסלולים שונים ומגוונים
  • תנאים נוקשים פחות
  • יחד עם ליווי של בעל מקצוע תוכלו לקבל ריביות נמוכות ואף להגיע למצב שהשוני בין משכנתא מהבנק למשכנתא חוץ בנקאית הוא לא כזה גדול

משכנתא חוץ בנקאית: היעזרו בבעל מקצוע בעל ניסיון

משכנתא חוץ בנקאית היא מלאכת מחשבת של ממש אשר צריכה להתבצע בליווי צמוד והדרכה של יועץ משכנתאות בעל ניסיון בעולם הפיננסים לצד משכנתאות חוץ בנקאיות. 

בעל מקצוע בעל ניסיון בתחום ידע לנתח ולאפיין את הסיבות בגללן סורבתן מהבנק ולבדוק האם ישנם דרכים בהם עדיין תוכלו לקבל משכנתא מן הבנק. בהנחה ולא יבדוק עם גופים שונים המתעסקים במימון משכנתא חוץ בנקאית עבור משכנתא אשר מתאימה לפרופיל הפיננסי שלכם בריביות אטרקטיביות.

תפקידו של יועץ המשכנתאות הוא לשמש כצינור ביניכם לבין הגופים הממנים השונים תוך כדי שהוא משתמש בכל הניסיון, הותק, המוניטין, הידע והקשרים אותם הוא יצר על מנת להבטיח שתקבלו את התנאים הטובים ביותר עבורכם.

אמרתם משכנתא חוץ בנקאית – אמרתם אנג'לה וקסלר

לקיחת משכנתא חוץ בנקאית איננו דבר פשוט לכן אין מן הנמנע שתרצו בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בצד שלכם. אנג'לה וקסלר ב – 15 השנים האחרונות הפכה לביטוי שגור בקרב בעלי מקצוע ומשקי בית רבים בעולם המשכנתאות לצד עולם המשכנתאות החוץ בנקאיות. אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ואפיון בה ננתח את הפרופיל הפיננסי שלכם ונתאים עבורכם את המשכנתא הטובה ביותר.

על אנג'לה וקסלר
תוכן עניינים
אנג'לה וקסלר
יועצת פיננסים עם התמחות בשוק ההון, ומשכנתאות. ניסיון של מעל עשור בעבודה מול בנקים, ידע פיננסי נרחב וחשיבה יוצאת דופן למתן פתרונות מימון. המטרה שלי – יותר בתים מאושרים בישראל !
גלו עוד על שיטת וקסלר
לקוחות ממליצים
פרטי התקשרות
מחפשים פתרון למצב?
השאירו פרטים ונחזור אליכם!
מאמרים נבחרים
מאמרים נוספים
מידע מקצועי
משכנתא שנייה

לקיחת משכנתא שנייה הינו מלאכה לא קלה במיוחד אשר צריכה להיעשות יחד עם ליווי של

קרא עוד »
מידע מקצועי
מסורבי משכנתא

התלבשתם יפה, התבשמתם וניגשתם אל הבנק במטרה לקבל משכנתא אך יחד עם זאת עושה רושם

קרא עוד »