מחיקת נתוני אשראי

אם הגעתם לכאן אנו יוצאים מנקודת הנחה שיצא לכם לא פעם לשמוע על האופציה של "מחיקת נתוני אשראי" ו/או שתהיתם האם בכלל זה אפשרי. ישנם לא מעט אנשים אשר היו מעדיפים שכל המידע הפיננסי עליהם לא יהיה זמין לבנקים השונים לצד גופי המימון החוץ הבנקאיים, קיימים לא מעט יתרונות וחסרונות במחיקת נתוני אשראי ומדובר בתהליך אשר צריך להיעשות בייעוץ ובהכוונת בעל מקצוע המתמחה בעולם הפיננסים לצד הבנת כל המשמעויות וההשלכות של מחיקת נתונים אלו.

יורדים לעובי הקורה: חוק נתוני האשראי

בשנת 2019 נכנס רשמית לתוקף חוק נתוני האשראי, חוק נתוני האשראי הלכה למעשה קובע כי כל מידע פיננסי של תושב ישראל יהיה שמור במאגרים של בנק ישראל. המידע שיאוחסן על ידי בנק ישראל יוכל לשמש את הבנקים וגופי המימון השונים כאמצעי לבדיקת "סיכון" ועבר פיננסי לפני מתן הלוואה ו/או משכנתא.

במסגרת נתוני האשראי ינתן דירוג אשראי לאדם המלווה, ככל שהדירוג יהיה גבוה יותר כך גם הסיכוי של הבנק לתת הלוואה ללווה בריביות אטרקטיביות. יחד עם זאת אדם בעל דירוג אשראי נמוך אשר עולה מן הנתונים כי אינו עומד ו/או עמד בעברו באחת מן ההתחייבויות הפיננסיות שלו עלול למצוא את גופי המימון מערימים עליו קשיים, מציעים ריביות גבוהות הרבה יותר מאחר והסיכון הוא גבוה ואף במקרים מסוימים אף מסרבים לתת לו את ההלוואה.

למחוק את נתוני האשראי: מה זה בעצם אומר?

אנשים רבים נמצאים בצד השני של המתרס, אלו המחזיקים בדירוג אשראי נמוך ומוצאים כל התקשרות אל מול בנק או כל גוף מממן אחר כהתקשרות מעייפת ולעיתים גם לא נעימה. אותם אנשים מוצאים את עצמם לא פעם מחפשים אחר הלוואות שונות אשר יעזרו להם להרים מעט את הראש מתחת למים, לשלם שכר דירה ואף לממן ציוד לימודים וחוגים לילדים לאחר שעות הלימודים.

כיום ניתן למחוק את נתוני האשראי אך יחד עם זאת מדובר במלאכה אשר צריכה להתבצע על ידי בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום – בעל המקצוע יאפיין את ההיסטוריה הפיננסית ויבדוק מה הם הדברים אותם ניתן לעשות.

מתי מומלץ לבצע מחיקת נתוני אשראי?

אנשים רבים תוהים האם מומלץ ומתי מומלץ לבצע מחיקת נתוני אשראי, כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי מקרה בו דירוג האשראי שלך הוא נמוך לצד נתוני אשראי שליליים אין מן הנמנע לפעול למחיקת אלו מאחר ומדובר בפעולה הכרחית. נתוני אשראי שליליים ו/או התחייבויות שלא כובדו בעבר יכולים להערים קשיים על אנשים אשר מעוניינים לקחת הלוואות למטרות אישיות ומשפחתיות, הלוואות למטרות פיתוח עסקי ואף לקיחת משכנתא.

לאחר מחיקת נתוני האשראי תצטרכו לפעול ללא לאות על מנת לחזק את דירוג האשראי שלכם, לכן במקרה הזה תצטרכו ליווי של בעל מקצוע אשר יעזור לכם להעלות את דירוג האשראי והנתונים השונים כך שבאינטראקציה הבאה אל מול הבנקים והגופים הממנים השונים תמצאו את התהליך קל, פשוט ובריבית אטרקטיבית במיוחד.

אמרתם מחיקת נתוני אשראי – אמרתם אנג'לה וקסלר

מחיקת נתוני אשראי היא מלאכת מחשבת של ממש, אנג'לה וקסלר הינה אחת מן יועצות הפיננסים המובילות כיום בעולם הפיננסים, האשראי וההלוואות הבנקאיות והחוץ בנקאיות. במרוצת השנים אנג'לה עבדה עם מגוון רחב של לקוחות פרטיים ועסקיים ונתנה להם מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת. הניסיון והידע אותו צברה במרוצת השנים הובילו לכך שהפכה אנג'לה לבחירתם הטבעית של אלפי לקוחות בישראל.

על אנג'לה וקסלר
תוכן עניינים
אנג'לה וקסלר
יועצת פיננסים עם התמחות בשוק ההון, ומשכנתאות. ניסיון של מעל עשור בעבודה מול בנקים, ידע פיננסי נרחב וחשיבה יוצאת דופן למתן פתרונות מימון. המטרה שלי – יותר בתים מאושרים בישראל !
גלו עוד על שיטת וקסלר
לקוחות ממליצים
פרטי התקשרות
מחפשים פתרון למצב?
השאירו פרטים ונחזור אליכם!
מאמרים נבחרים
מאמרים נוספים
מידע מקצועי
משכנתא שנייה

לקיחת משכנתא שנייה הינו מלאכה לא קלה במיוחד אשר צריכה להיעשות יחד עם ליווי של

קרא עוד »
מידע מקצועי
מסורבי משכנתא

התלבשתם יפה, התבשמתם וניגשתם אל הבנק במטרה לקבל משכנתא אך יחד עם זאת עושה רושם

קרא עוד »