הלוואה חוץ בנקאית למסורבים

מדי שנה אנו רואים מאות אלפי ישראלים לוקחים הלוואות לשם סגירת חובות, משכנתא, רכישת רכב חדש ואפילו לשם קידום ופיתוח עסקי. 

לאחרונה החלטתם גם אתם לגשת אל הבנקים השונים במטרה לקבל הלוואה – יחד עם זאת לעיתים חלומות לחוד ומציאות לחוד ומצאתם את עצמכם מסורבים לקבל הלוואה, חלקן יכולות להיות סיבות רציניות של ממש ואילו אחרות יכולות להיראות לכם גשמיות למדי. 

הלכה למעשה אין זה משנה מה היא הסיבה מאחר ויש לנו מטרה אחת ברורה – לקבל את הכסף כמה שיותר מהר.

הבנקים לא נותנים הלוואה: זהו לא סוף העולם

אין ספק שהמחשבה הראשונית שלנו כאשר אנחנו רוצים לקחת הלוואה היא לפנות אל הבנק, יחד עם זאת גם אם הבנק לא נתן לכם הלוואה אנו שמחים לבשר לכם שזהו לא סוף העולם וישנם לא מעט פתרונות אחרים בהם תוכלו לקבל הלוואה בצורה חוקית ומהירה. 

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה בכמות הגופים אשר נותנים הלוואה חוץ בנקאית למסורבים, כל אותם גופים עובדים בהתאם לכל החוקים של משרד האוצר וברישיון – מה שאומר שאתם נמצאים בידיים טובות ולא תמצאו את עצמכם מתעסקים עם האנשים הלא נכונים.

"סביר להניח שמדובר בריביות גבוהות במיוחד"

הנחת היסוד שלנו היא שהבנקים נותנים את הריביות הטובות ביותר לשם לקיחת הלוואה אך זה לאו דווקא הכי נכון. אם לא קיבלתם הלוואה מהבנק מסיבות שונות סביר להניח שיכולת ההחזר שלכם ו/או הסיכון של הגוף הינו יחסית גדול, דבר זה עלול להוביל לריביות גבוהות בגופים המממנים השונים. 

יחד עם זאת, ישנם לא מעט גופים אשר נותנים הלוואה חוץ בנקאית למסורבים בתנאים אידיאליים ונוחים ולעיתים אף טובים יותר משל הבנקים.

במרוצת השנים אנו רואים לא מעט אנשים אשר בוחרים מלכתחילה לוותר על הפנייה אל הבנקים למרות שהבקשות שלהם יאושרו ללא עוררין ופונים אל גופים שונים המספקים הלוואות חוץ בנקאיות מאחר וניתן להשיג אצלם ריביות טובות יותר משל הבנקים במקרים מסוימים.

ההמלצה שלנו היא במקרה של הלוואה חוץ בנקאית למסורבים לפנות אל בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום הפיננסים לצד הלוואות חוץ בנקאיות אשר יאפיין יחד איתכם את הצרכים שלכם, ישתמש בקשרים וביכולות אותן פיתח במהלך השנים במטרה שנקבל את ההלוואה החוץ הבנקאית הטובה ביותר והמותאמת עבורנו – הן מבחינה פיננסית, יכולת החזר וריבית.

החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום

הלוואה חוץ בנקאית למסורבים יכולה להיראות כמו מלאכה קלה במיוחד, אנו מאמינים שיצא לכם לא פעם לקבל הודעות SMS ו/או לראות פרסומות בהם מבטיחים לכם הלוואות חוץ בנקאיות שונות מעכשיו לעכשיו אך יחד עם זאת עלינו לקחת כל דבר בערבון מוגבל ולגשת אל הדברים בצורה חכמה.

לכן, כאשר אנחנו ניגשים לשם לקיחת הלוואה חוץ בנקאית למסורבים אין מן הנמנע שפנה אל בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום הפיננסים וההלוואות – אותו בעל מקצוע יאפיין יחד איתנו את הצרכים שלנו, את יכולת ההחזר שלנו ויעזור לנו לקבל החלטות מושכלות עבורנו. 

באותה הנשימה בעל מקצוע בעל ניסיון בתחום יכול לקשר אותנו אל הגופים הנכונים ולעזור לנו להשיג ריביות איכותיות ומשתלמות אותן סביר להניח לא היינו משיגים בלעדיו.

אנג'לה וקסלר – בונים עתיד חדש

אנג'לה וקסלר הינה אחת מן היועצות המובילות בתחום הפיננסים, משכנתאות והלוואות חוץ בנקאיות. במרוצת 15 השנים האחרונות אנג'לה צברה ידע רחב וניסיון בתחום, הקשרים של אנג'לה עם הגופים הבנקאיים והחוץ בנקאיים השונים, ההיסטוריה שלה והעובדה שהיא מתמחה בטיפול בקשות מורכבות הופכים אותה לבחירתם הטבעית של מאות לקוחות פרטיים ועסקיים.

אמרתם הלוואה חוץ בנקאית למסורבים – אמרתם אנג'לה וקסלר.

על אנג'לה וקסלר
תוכן עניינים
אנג'לה וקסלר
יועצת פיננסים עם התמחות בשוק ההון, ומשכנתאות. ניסיון של מעל עשור בעבודה מול בנקים, ידע פיננסי נרחב וחשיבה יוצאת דופן למתן פתרונות מימון. המטרה שלי – יותר בתים מאושרים בישראל !
גלו עוד על שיטת וקסלר
לקוחות ממליצים
פרטי התקשרות
מחפשים פתרון למצב?
השאירו פרטים ונחזור אליכם!
מאמרים נבחרים
מאמרים נוספים
מידע מקצועי
משכנתא שנייה

לקיחת משכנתא שנייה הינו מלאכה לא קלה במיוחד אשר צריכה להיעשות יחד עם ליווי של

קרא עוד »
מידע מקצועי
מסורבי משכנתא

התלבשתם יפה, התבשמתם וניגשתם אל הבנק במטרה לקבל משכנתא אך יחד עם זאת עושה רושם

קרא עוד »