לאחר שנים של למידה על עולם ההשקעות והפיננסים פיתחתי מודל יעוץ הנקרא

יעוץ אסטרטגי ב5 מימדים

ה"אני מאמין" של המשרד

מנסה להגיע ל100% בכל מימד על מנת להתאים לכם את התוכנית הפיננסית להווה ולעתיד שלכם בכל צומת פיננסית הנקראת בדרככם במהלך ציר הזמן בחייכם כמו חתונה, רכישת דירה, שיפוצים, מעבר לדירה יותר גדולה, מיחזור והתאמת החובות והנכסים, השקעות, התלבטות על נכס להשקעה, מעבר מקום עבודה, או פתיחת עסק, חתונה של אחד הילדים או רכישת נכס לילד, יציאה לפנסיה התלבטות על מכירת נכס או משכנתא הפוכה.

יעוץ ב5 מימדים מתייחס ל5 המימדים הבאים ונותנת יעוץ פיננסי בהתיחס למימד

מימד האישי, המשפחתי, הכלכלי, הנדלני ומימד החלומות

אז מה הם

5 המימדים?

מימד אישי

אני בוחנת מה מתאים לכם לאופי שלכם שואלת שאלות ומתחקרת ומבינה גם דברים המובילים אתכם מתוך התת מודע, הכאבים והפחדים החששות, שונאי סיכון או אוהבי סיכון, הרבה דברים מגיעים מהבית שבו גדלתם .

מימד הכלכלי

בוחנת את ההתנהלות הפיננסית כיום, ההכנסות וההוצאות, ההתחייבויות והנכסים, האם בעד לחסוך כספים או יש נטיה לפזרנות, עוברת על הניירת הדפי חשבון 

מימד המשפחתי

מה שיתאים לזוג נשוי המתכנן ילדים בקרוב יהיה שונה מזוג עם ילדים בגילאי 10 לזוג עם ילדים בני 18 או זוג שהילדיםן עוד רגע עוזבים את הקן.

מימד הנדל"ני

אני אבחן יחד איתכם האם הנדלן שאותו אתם רוצים לרכוש נכון לכם לתא המשפחתי, נכון מבחינת המיקום, השווי, הפוטנציאל העתידי, בהתאם לתכניות שלכם. או אם אתם גרים כיום בנכס ומתלבטים האם למכור האם להשכיר האם ניתן למנף אותו… הידע שלי בנדלן מאפשר לי לבחון נתונים אלה ולייעץ 

מימד החלומות

הוא המימד הכי חשוב בעיניי, לאן צועדים, מה מתכננים בעתיד, האם רוכשים נכס למגורים לכל החיים או עד שהילדים יגדלו, האם מתכננים לעבוד באותו מקום עבודה או שזאת תחנה חולפת בחיים, האם רוצים בעתיד נכסים להשקעה או מעדיפים להעביר מגורים לחול, חולמים לפתוח עסק קטן מהצד ולהגשים חלום.. אני רוצה לשמוע על כל החלומות מקסימום זה יהיה אפשרי ואתם תדעו אם אפשרי ואיך אפשרי או לרדת ברמת החלום טיפה.. ראני בונה אסטרטגיה להגשמת החלומות שלכם.

ממליצים עלי

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ותקבלו שיחת ייעוץ חינם מאחד המומחים שלנו בקרוב