רוצים לכסות התחייבויות? לקנות רכב חדש? לצאת חופשה? לקנות נכס חדש?

משכנתא לכל מטרה
מחלקת עסקים

ריבית אטרקטיבית

אשראי בנקאי

פריסה נוחה

פשוט, לעניין ומהיר

איך הדברים עובדים בעצם?

אני אאסוף מכם את כל המסמכים הנדרשים ואפנה לכל הבנקים כדי לקבל הצעה עבור משכנתא לסגירת הלוואות. רק כאשר נגיע להצעה הטובה ביותר- אזמין אתכם להגיע לבנק כדי לחתום על המסמכים.

חשוב מאוד להבין, משכנתא לסגירת הלוואות היא דבר שהבנקים לא אוהבים לתת, הם נותנים את המשכנתא הזו רק ללקוחות טובים של הבנקים. כבר נדבר על מה זה לקוחות טובים ומה זה לא.

מחלקת משכנתאות
על אנג'לה וקסלר

שאלות נפוצות

רק אנשים שיש להם משכנתא ובית רק אנשים שהמשכנתא שלהם היא פחות מ50 אחוז מערך הנכס כיום רק אנשים שהמשכנתא שלהם ( במידה ויש) התנהלה תקין בשנים האחרונות, כאלו שמעולם לא היו להם בעיות מול הבנקים ומול המערכת הבנקאית.
כאן בדיוק אני נכנסת לתמונה, התפקיד שלי הוא לקחת מכם את המסמכים הנדרשים ולגרום לבנקים לאשר לכם משכנתא, אפילו שהם בכלל לא רוצים לאשר לכם את המשכנתא, אפילו אם הם כבר סירבו לכם למתן משכנתא. העבודה שלי היא מה שמוגדר, השגת משכנאות למסורבים. כלומר אנשים שהבנק סירב להם למשכנתא. מדי יום אני נלחם מול הבנקים כדי להשיג משכנתאות לאנשים שהבנקים לא רוצים לאשר להם משכנתא ובדרך כלל מצליח. חשוב לי לציין שאני לעולם לא מבקש אפלו שקל אחד לפני שאני מצליח להשיג משכנתא. אפילו לא שקל אחד.
שימו לב לבעיות שיכולות להיות עם הבית שלכם. חריגות בנייה משמעותיות, אין טופס 4, הנכס לא עבר מהרישום במנהל מקרקעי ישראל לרישום בטאבו. כל הדברים האלו יכולים בקלות רבה להפיל משכנתאות לחלוטין. כל בעיה כזו, היא למעשה מעצור מוחלט לתהליך המשכנתא.
אופציה נוספת היא לנצל את העיסוק המחודש במשכנתא, כדי לבצע מחזור למשכנתא חדשה בריביות יותר אטרקטיביות. כמובן שזה תלוי בריביות הקיימות במשכנתא ובריביות הקיימות בשוק.

להגשת בקשה

למה אנג'לה וקסלר?

משנת 2008 בתחום הפיננסים, התחלתי את דרכי בבנק הפועלים, שם התמחתי בשוק ההון, הבנקאות והמשכנתאות כמאשרת אשראי, מאז שעזבתי את הבנק עבדתי עם החברות הגדולות במשק בינהם "גינדי החזקות" שאדאג לתנאים הטובים ורמת מקצועיות שהלקוחות יקבלו. טיפלתי ביותר מעשרת אלפי תיקי משכנתאות הן כשכירה והן כעצמאית וידע זה מאפשר לי לתת את המשכנתא ברמה המקצועית ביותר והשירותית ביותר.

מה צריך להביא לפגישה?

הכינו מראש את כל המסמכים

3 תלושי משכורת אחרונים או דוח שומה לעצמאים, תדפיסי חשבונות בנק של 3 החודשים האחרונים, צילומי תעודות זהות ונתונים רלוונטיים נוספים כגון ביטוח לאומי, מזונות וכו'.

בצעו בירור מלא לגבי ההון העצמי שלכם

בדקו עם בני משפחה כמה יתרמו למאמץ (חשוב לדעת לצורך חישוב ההון העצמי שהוצאות נלוות כגון שכר מתווך/עו"ד, מס רכישה ושיפוצים אינן נכללות במשכנתא ויש לנכותם מההון העצמי).
דעו פחות או יותר מהו הנכס שאתם מחפשים, מה שוויו ובכמה תוכלו לחרוג במידת הצורך.

בצעו בירור מלא לגבי ההון העצמי שלכם

בדקו מראש מהו ההחזר החודשי בו תוכלו לעמוד הן בטווח הקצר (מס' שנים בודדות קדימה והן צפי לעוד מספר שנים), קחו בחשבון תכניות חיסכון, קרנות השתלמות, הוצאות ילדים ועוד.

לקבלת שיחה מיועץ מימון

מלאו את הטופס ותקבלו שיחת ייעוץ מאחד המומחי המימון שלנו שלנו בקרוב

ממליצים עלי

גופי המימון איתם אנחנו עובדים

לקבלת שיחה מיועץ מימון

מלאו את הטופס ותקבלו שיחת ייעוץ מאחד המומחי המימון שלנו שלנו בקרוב